Najnowsze Wpisy

KOSMICZNY NUMEREK UHHHMM.... Komentarze (0)
04. listopada 2002 23:14:00
linkologia.pl spis.pl

MIODZIK JEST TEN MOJ POMYŚLUNECZEK Z NUMERKIEM  CIO????  JAK OBIECALAM MIALAM GO PODAC WIEC  ...  EHMMM    WSTYDZE SIE TROSZENKE  ALE COO MI TAM!!!   PRAWDAŻ???

....504-550-411....

KOCHAM WAS  MOI DRODZY CZYTELNICY....   ...HMMM...

CUDOOOWNIE ...WRESZCIE  BEDE  PRAWDZIWĄ   GWIAZDĄ!!!!

galina : :

linkologia.pl spis.pl

OHHH!!! SMURFIKI WY MOJE!!!  WITAM WAS NA MOJEJ  SUPER WYCZESANEJ BLOGOWEJ STRONCE          NIE WIEM CZY KIEDYKOLWIEK BYLISCIE NA BLOGU ŻOLI ALE ONA JEST MOJA IDOLKA,MA TAKI RÓŻOWY BLOG Z CHMURKAMI I Z MILUSI MISIACZKAMI ZE AZ SERDUSIO       MOCNIEJ BIJE!!!OJEJJJ!!!          NIE WIEM CZY WAM SIE BEDZIE PODOBAL ,BO JESZCZE NIE MAM TAKICH LUZACKICH POMYSLOW JAK ŻOLI ,ALE NA PEWNO  JEJ DORÓWNAM        :******                                                                                                            

CIEKAWE SMERFUSIE CZY WAM SIE SPODOBA...HMMM  ....   NO NIC ZOBACZYMY POZNIEJ, PRAWDA MOJE   SKSZACIKI???  

NO ..ZACZNE WIEC OD TEGO ZE  JESTEM  Z  MALEJ  MIESCINKI  I  INTERESUJA MNIE CHLOPCY , MODA, SZCZEGOLNIE W SLODKICH ODCIENIACH I ,A  MOIM  NAPRAWDE  BARDZO CIEKAWYM HOBBY SA MOJE  SUPER CZADERSKIE OBUDOWY NA KOMORECZKE...A  APROPO  TELEFONIKA  TO .MAM  NAWET  DWA NUMERKI...JEDEN PRIVAT  A  DRUGI   TAKI  PSEUDO ,CZYLI  TYLKO DLA LUDZI  Z INTERNETU ABY MOGLI MI PISAC SWOJE KOMENTARZE....NIOO   CZYZ NIE JESTEM  POMYSLOWA  ,OJJ CHYBA TAK TYLKO CIEZKO WAM SIE PRZYZNAC MOJE NAJDROZSZE   KRAKERSIKI!!!                                                             ZACZNE MOZE OD TEGO ZE MIESZKAM Z MAMOM I   Z   TATOM   I  JESTEM   JEDYNACZKOM,WIEC  NAWET NIEKTORZY  TO  NA PIERWSZY  RZUT  OCZUNKA  ZAUWARZAJA  ,,BO MAM   NIESAMOWITA  SILE   PRZEBICIA"  NP.  W  KLASIE   WSZYSCY  MNIE  PODZIWIAJA   BO  MODNIE   SIE  UBIERAM  I  MAM   Z  RESZTA  CHLOPAKA  SKEJTA    MISIO  NA   NIEGO  MOWIA   EHMM    CZY  TO NIE  SLODKO???  OOO  NA PEWNOO   TAAKK!!!  CO  JESZCZE   ...  JESTEM   A  WLASCIWIE  BYLAM  PREZENCIKIEM  DLA  MOICH  RODZICOW   BO URODZILAM  SIE  24  GRUDNIA,  CZY  TO  NIE  CUDOWNIE?  NA PEWNO ZGADZACIE SEI  ZE MNA   MOJE  WY  ŚWINKI  ,,, A POZA TYM  TO  JESTEM  JAK  NA  DZIEWCZYNE  17  TO  LETNIA  (JAK NA RAZIE)  BARDZO   LADNA  CHOC  MUSZE  PRZYZNAC  ZE  NIE  MIALABYM  NIC  PRZECIWKO  GDYBY  JESZCZE  TROCHE  UROSLY  MI  PIERSIACZKI....RETY  AZ  TO  GLUPIO  ZABRZMIALO  ALE  DOSC  JUZ  WYPYCHANIA   STANICZERÓW  I  WOGLE  BO  DZIEWCZYNY  MOWIO   ZE  TO  JUZ  NIE  MODNE  A  JAK  TO  - JA  ??? _JA  MAM BYC  NIE  MODNA??  NIE TO NIE MOZLIWE!!!                                                                                                                                         MMM.....OSTATNIO  ZADAWALAM   SOBIE  PYTANIE  CZEMU  WLASCIWIE  MOJE  KOLEZANKI  CHCA  BYC  TAKIE  JAK  JA  I  WIECIE  COOO    DOSZLAM   DO  WNIOSKU  ZE  TOO OCZYWISTE  , NO  PRZECIEZ  TYLKO  SLEPY  NIE ZAPATRZYLBY  SIE   NA  MNIE  I   NA  MOJE  SPINECZKI  W KSZTALCIKU  KULECZEK  O  KOLORZE  KIWI  LUB MANDARYNEK!!!   OJEJU  JAK  TO  SMACZNIE  BRZMIII...PRAWDA ?...  KROLICZKI..??      DO  ZOBACZYSKA   SMURFIKI.....JAK  SKOMENTUJECIE  TA  STRONKE    LUB  COKOLWIEK  TO  URUCHOMIE  W KONCU  MOJ  PSEUDO  PRIVAT  NR  KOMORECZUŃKI ...    MOJE  WY  KOCHANE  PROSIACZKI!!!!   PAPAPATKI    SERDENKOO!!!! CALUSKI  SLODZIUTKIE JAK KARMELOWE CUKIERECZKI  ,  ALBO  ZELKI  W  KSZTALCIE  MISI ... HMM... ALBO  JAK   BUDYN   LUB  KISIEL...TAK  KISIELL  TRRUSKAWKOWY...MMMNIAMM!!!!

galina : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tonyyayo | yakkul | oki-szadoki | mante-lemur | kalafiorek | Mailing